2013年10月15日 星期二

石頭落地 Breaking the news

從沒想明白,為什麼在公司裏,一個人員的去留總是天大的秘密,不到最後不能曝光。

在七月中旬請辭了,到今天,消息終於對我自己的整個團隊公佈了。這對我來說,是一個很大的解脫,就是終於不用守著一個秘密雖然這是一個已經守了一段時間的秘密。心裡的一塊石頭總算是放下了。


接下來,我最大的目標都是要薪火相傳的把我的絶技都傳下去,我的心態就是把這當成是一個大項目,在年底之前必須完成的項目!

by: Jo


Somehow, someone leaving a company is always a big secret and cannot be disclosed until the last minute.

I tendered my resignation in mid July, the news is finally told to my whole team today.  This, to me, is a big deal because I don’t have to keep a secret any longer…. Although I have been keeping this to myself for quite some time. 

In the next few months, my goal is to pass on all my knowledge.  I am going to make this a project and one that will be completed by the end of this year!!


By: Jo

沒有留言:

張貼留言